neděle 15. února 2015

Káča mění směr

Blog mám asi rok a půl (pokud se nepletu).

Za tu dobu jsem poznala (i když jen virtuálně) spoustu super lidí, které mám hrozně ráda a doufám, že je jednou potkám i osobně. Za to vděčím především instagramu, kde se foodies dokážou opravdu vyřádit, což mě ohromně baví.

Jenže jsem zjistila, že jsem blogu nedala tolik, kolik bych chtěla. Třeba logo. Design. Skvělé fotky. Čas. Inovativní recepty. Víc receptů. Víc čtenářů.

Jo, vážně bych chtěla víc čtenářů, i když se za to stydím. Blogy podle mě slouží většinou tak nějak k honění vlastního ega a já moc nevěřím těm, kteří si ho prý zakládají jako svou kuchařku. Ta se dá totiž psát i do sešitu.

Moje ego tak dostává trochu výprask, což mě ale vede k jedné myšlence:

Je foodblog založený na sdílení receptů opravdu tím, od čeho očekávám nějaké vnitřní naplnění?

Odpověď je až směšně jednoduchá.

Není.

Nestačí mi psát recepty, k nim připojit pár ne moc smysluplných vět a nekvalitních fotek a čekat, jestli si z toho někdo sedne na zadek. Chci totiž měnit své okolí, své město, svůj Liberec. Chci mu ukázat, že foodies se můžou vyřádit i tady, ne jen v Praze nebo v Brně (které mi mimochodem dost chybí!). Že zajímavé akce se tu dají uskutečnit a můžou být úspěšné. Že i my máme dobré foodie-pointy, kde se dá dobře najíst i napít.

Rozhodla jsem se do toho šlápnout a začít psát o zajímavých žracích místech v Liberci a hlavně uskutečnit některé akce, na které si už dlouho myslím. A taky chci cestovat za jídlem. No a sem tam přihodit nějaký recept, protože peču a vařím pořád. Té záliby se hned tak zbavit nehodlám.

Zatím jsem na pořádání akcí sama, ale věřím, že se najdou nadšenci, kteří mi s tím do budoucna pomůžou a naučí mě něco nového.

Znám se, vím, že mi to nepůjde snadno, ale hrozně se těším.

A co mě teda teď čeká?

  • Konečně to logo. Nápad mám, jen ho potřebuju zpracovat někým šikovným.



  • Napsat první recenzi (a pak další a další a další...), poslat ji lidem, kterým jsem ji slíbila, a v upravené podobě ji co nejdřív zveřejnit i tady. O jaký podnik půjde zatím neprozradím. 


  • Rozjet akce, o kterých už přemýšlím alespoň půl roku. Třeba cupcake cup a Restaurant Day. Na RD se obzvlášť těším - mám vymyšlené super místo včetně doprovodného programu. Takže v květnu, jo?


Tak jsem se pochlapila a už založila na FB skupinu Restaurant Day Liberec, tak se koukejte přidat!

  • Jet se prožrat Londýnem.




  • A to nejdůležitější: Mít se dobře a plnit si sny.



9 komentářů:

  1. Tak to se vážně těším! Proti Praze tady na severu tak trochu "chcíp pes". A pak si v sobotu vyrazím do kavárny a ona má zavřeno, to mě mohli čerti vzít!!!
    Držím palce, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc!

      Po tom, co si ze mě dělal pražák na instagramu srandu kvůli Liberci jsem se fakt naštvala a řekla si, že nemá smysl jen nadávat...

      Pokud jde o víkendy tady tak je to pekelnost...V Liberci je alespoň otevřená Mikyna (ul. 5. května) a Bez konceptu na Husovce.

      Jinak už je na FB stránka k libereckému RD https://www.facebook.com/RestaurantDayLiberec a brzo přibude skupina pro ty, co by se chtěli aktivně zapojit.

      Vymazat
    2. A teď už taky Kino Káva, ti mají celý víkend, pokud se nepletu ;-)

      Vymazat
  2. Káčo, držím ti palce! :) Blog, a nemusí to být jenom ten o jídle, je vždycky tak trochu forma "ega", naprosto s tebou v tomto souhlasím. Ale není na tom nic špatného, pokud to děláš, protože tě to baví, naplňuje a to, co děláš, děláš upřímně :). Moc se mi líbí, do čeho se teď chystáš, vypadá to, že to má pro tebe smysl a přesně z toho důvodu si tě ti tví čtenáři najdou, už tak jich máš plno, mimochodem :) ... měj se hezky, Terez

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi hodná, Terezko! Neříkám, že je to špatně, jen je špatně, že to u mě nebylo čiročiré přesvědčení :) u tebe to sakra funguje, stejně třeba u druhé norské Terky, ale člověk to nemůže dělat jako jasnou cestu, ale prostě protože to je tak správně. Ale já si přes to našla cestu, které věřím (a taky se jí bojím, ačkoli o nic nejde, to je dobrý znamení :D )

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá na pěkně našlápnutou budoucnost :) Držím palce a přeju aby se ti to všechno povedlo, protože cíl je nemalý :) Taky pořád přemýšlím co bych kdybych, ale zatím jsem nenašla odvahu (čas je jenom výmluva) opustit tuhle přemýšlecí rovinu, takže jsem zvědavá a těším se, jak ti to půjde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu odvahu vlastně taky nesebrala, to bylo čiré pominutí standardně zaběhnuté mysli :D Už týden stresuju, jak moc se budu moc stydět, když to nevyjde :))) Ale rozhodně fakt děkuju! Tahle podpora ze všech stran je super! :))

      Vymazat
  5. Já chci Cupcake Cup!! Jakože :-) A na RD se těším, sice se z toho asi podělám nervozitou, ale výzvy jsou od toho, aby se překonávaly ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno bude! Jen do toho potřebuju/chci vmáčknout ještě grilovačku, CC vidím na září/říjen, předpokládám, že by se zúčastnilo i pár studentů...ehm...studentek, se kterýma jsem jakž takž v kontaktu a jsou mimoliberecký

      Vymazat